- Свеж

Работилница Rofessional Пакување Превозот Информации : 1.Ние обезбедуваме бесплатен превозот од Регистрирани Сингапур Пост/Хонг Конг Пост/Кина Пост или од страна на Четири Посебни Воздух Mail Линија. Тоа нормално се зема 15-45 работни дена да пристигнат . Но, времето за испорака зависи од времето ,празник, топла сезона, локалните пост услуга и царинење фактори. 2.Ве молиме бидете сигурни дека за да се обезбеди целосна и право адреса вклучувајќи целосно име и презиме и телефонски број , така што во поштата може да доставени пакет да ви ефикасно и успешно. 3.Ние не сме одговорни за купувачот увоз на царинските давачки и даноци поврзани со. Нарачки ќе бидат испратени како подарок или како примерок. Враќање/Поврат Политика : 1.Сите предмети се 100% внимателно се проверуваат и тестираат од страна на нашите контрола на квалитетот на одделот пред испраќање, така што тие треба да бидат квалификувани во добра состојба.Кога купувачот бара враќање без оглед на причините,тоа мора да биде проследено со Враќање Стока за ставање во Промет (RMA) Број.Купувачот мора да контактирате со нас преку е-маил или преку порака, пред да се вратат. Предмети вратени без RMA# ќе го одложи процесот на наплата или да се игнорираат. 2.Ние обезбедуваме 12 месеци гаранција за сите наши производи .На враќање превозот товарни мора да бидат платени од страна на купувачи ако вашиот предмети треба да се испрати назад на поправка, за наплата или замена.Ве молиме да користите Локални Регистрирани Пост Воздух Mail за да се вратите на објектот. Ве молиме не користете го UPS-от, DHL ,FEDEX и други изразат испорака методи што ќе предизвика увоз даночни побара од Кина Обичај. Повратни информации : 1.Ние навистина го цениме вашата позитивни повратни информации или пет ѕвезди повратни информации ако ви се задоволни со нашите производи ,а во меѓувреме нашиот систем, исто така, ќе остават позитивен фидбек за вас автоматски. 2.Ве молиме контактирајте со нас преку е-маил веднаш, ако вашиот објект има било каков проблем, кога ќе ја добијат. Ние ќе се обидеме потрудиме да ви помогне да го реши проблемот. Ве молиме не го отворите спор или остави негативни повратни информации пред да комуницира со нас. Ви посакувам пријатен шопинг искуство во нашата продавница!