- Свеж

Објектите што сте ги примиле во рок од 30 дена од доставената датум.Ние ќе ви испратиме Следење на број по е-пошта. На превозот надомест е платена од страна на купувачот.
П : Продавачот на производот и услугата е одлична, како можам да се остави postive повратни информации?
A : Позитивни feeback (5 ѕвезди) е исклучително важно за нас, вашето задоволство е наша единствена pursiut. Ако објектот не е дефектен, објектот ќе биде испратена назад на купувачот. Ве молиме љубезно ве молиме имајте во предвид дека купувачите се одговорни за сите дополнителни царински давачки, брокерски такси, давачки и даноци за увоз во вашата земја. Ако не сте задоволни со нашата објекти и услуги, ве молиме љубезно остави позитивни повратни информации и Пет Ѕвезди.
Ние може да прифаќа следниве начини на плаќање : alipay, виза, запад унија, банкарски трансфер , и др. Ние, исто така, нудат во комбинација превозот попуст. Ако има било какви проблеми, ве Молиме слободно контактирајте со нас пред да замине netural(3 ѕвезди) или негативни(1-2 ѕвезда) повратни информации, ние секогаш сме подготвени да го решите вашиот проблем . За да ги избегнете високите царинење такса, ве молиме дозволете ни да знам колку вредноста што би сакал да се изјасни кога ќе го поставите цел.
П : Не правиш промет на големо или пад на превозот?
A : Да, се разбира. Ве молиме бидете сигурни дека вашите информации се точни, како што се името, адреса ,телефонски број,ZIPcode,и др. Купувачот е одговорен за Сите Враќање Поштарина и такси Превозот. Овие дополнителни давачки може да се собираат во времето на испорака. Ние ќе го прават истото за вас.
П : дали има некој царина?
A : Нормално ние ќе се изјасни на минимална вредност за да се избегне царина. Ние ќе ви одговори Што е можно поскоро.Ние ќе ги испратите вашите производи на време и да имаме следење на број автоматски. Вашето мислење е многу важна за нас. Објектите што сте ги примиле неискористени, неоштетени и во оригиналниот пакет.net/en (како што се e
Packet, Кина Пост, dhl и други курир)
П : како да Ја купите за заштита на времето истекува, она што можам да направам?
О : Ако вашата нарачка заштита времето истекува, ве молиме контактирајте со нас да се продолжи времето за испорака и проверете ја вашата цел следење, па вашите пари нема да одат на моја сметка. Ние не прифаќаме предмети кој е уништен од страна на човечкото однесување.com/ (За Aliexpres Стандард Превозот само) или www. Предмети може да биде вратена во рок од 7 дена за проблеми со квалитетот (клиентот треба да им понуди на дигитални фото на продавачот за каква било поплака за нас да направат истрага.) или погрешно стоки, но секако ние ќе ги провери сè внимателно и потврди тоа е во добра состојба, Ако нема прашања, ние ќе ви ги даде на наплата наскоро откако ќе добиете предмети. Ви благодариме!
Ако не сте 100% задоволни со квалитетот на купувањето од , можете да се вратите или размена на вашите предмети во рок од 30 дена од доставената датум. Ви благодариме.Ве молиме контактирајте со нас ако не го добивате нашиот е-маил.
Било какви други прашања, ве молиме погледнете на овој линк , Можеби тоа може да ви помогне.
Барање :
· 1) . За промет на големо со цел над 150 ДОЛАРИ или до 10 парчиња, ПОПУСТ или СЛОБОДНИ ИЗРАЗАТ испорака се понудени од наша страна која само што трае 3-7 работни дена да пристигне; За пад на превозот, ние сме во состојба да брод за да вашите клиенти директно и нема да оставите информации за нас како ќе го бара.
П : Кога ќе се организираме на испорака?
A : Нормално, ние ќе брод цел во 1-2 работни дена (48 часа) еднаш плаќањето е завршено, Ако ви треба било поволни или брза испорака, ве молиме контактирајте со нас во секое време. Се врати превозот надомест се плаќа од страна на купувачот.
П : Ако јас не сум задоволен со производ, може да не се врати назад?
A : Ние прифати врати и целосна наплата од редовни 7 дена, 15 дена по денот на приемот на предмети, ве молиме контактирајте со нас пред да ја испратите назад или напуштање на негативен фидбек.